Uw tevredenheid en veiligheid staan bij ons voorop. Hier vindt u informatie over hoe wij omgaan met klachten, incidenten en calamiteiten.
Ondanks dat wij zo zorgvuldig mogelijk proberen te werken, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht heeft over ons. Hieronder leest u hoe wij met klachten omgaan.
In eerste instantie is de begeleider de aangewezen persoon om het gesprek mee aan te gaan over de klacht, zodat u samen met de begeleider tot een oplossing kan komen.
Komen u en de begeleider er samen niet uit? Dan kan een klacht ingediend worden bij de directie van De Veluwe Groep.
Als u er met de directie ook niet uitkomt, kan u zich richten tot de geschillencommissie. De Veluwe Groep is aangesloten bij Solopartners.
Klachten worden zo snel mogelijk in behandeling genomen, in ieder geval binnen twee werkdagen. U wordt hiervan op de hoogte gesteld.
Het streven is om een klacht binnen 6 weken af te handelen, zodat u snel duidelijkheid heeft over de oplossing.
De Veluwe Groep is aangesloten bij Solopartners voor onafhankelijke bemiddeling en klachtafhandeling. Dit garandeert een eerlijke en professionele behandeling van uw klacht.
Heeft u een klacht? Neem contact met ons opVeiligheid staat bij De Veluwe Groep voorop. We werken volgens strikte protocollen om incidenten en calamiteiten te voorkomen en adequaat te handelen wanneer zich toch iets voordoet.
Alle incidenten worden direct gemeld en geregistreerd. We analyseren wat er is gebeurd en nemen maatregelen om herhaling te voorkomen.
Bij ernstige incidenten volgen we ons calamiteitenprotocol. Dit zorgt voor snelle actie en adequate opvang van alle betrokkenen.
Door continue training en evaluatie werken we aan preventie. Veiligheid en kwaliteit staan altijd centraal in ons handelen.
Bij spoedeisende situaties of calamiteiten kunt u ons 24/7 bereiken. Aarzel niet om direct contact op te nemen.
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze klachtenprocedure.